Een complete tool-kit speciaal ontworpen voor de lokale, korte keten manier van verkopen.
Impact maak je samen. We zijn trots om samen te werken met
Werk vanuit een eenvoudige catalogus. Deel je bestellink met je klant en zie al je verkoop, B2B en B2C, samenkomen. Met de slimme filters en zoekfunctie vind je razendsnel de orders van morgen en volgende week.
Deel je klanten in per groep: restaurant, winkel, vaste klant. Maak per klantengroep of zelfs per klant aparte afspraken. Stel prijzen en condities voor leveringen apart in.
Een helder inzicht in de activiteit van jouw verkoop. Krijg ook inzicht in het gedrag van je klanten. Zo kan je op het juiste moment een herinnering of een promo sturen, en zie je de verkoop omhoog gaan.
Geef meerdere pickuplocaties op. Stel per klant leverafspraken in, zoals een bestelminimum of extra kosten. Wil je andere instellingen voor je B2C? Geen probleem: voor elke klantengroep kan je aparte afspraken instellen.
Hoe je verkoopt straalt uit op wat je verkoopt. Geef in het bestelproces jouw producten dus de uitstraling die ze verdienen. En die je klanten verlangen.
Bestellingen afgehandeld
Bedrijven bestelden
B2C bezoekers/maand
Ons team bestaat uit een unieke combinatie van technologie-nerds en ervaringsdeskundigen uit de korte-keten.
Wij werken hard om kleine producenten de tools te geven om slim en efficient te werken. Zo kan de korte keten toegankelijk en sterker worden.
Om onze diensten te verbeteren vragen we geregeld naar de ervaringen van onze gebruikers.
Een bestelplatform voor de kleine producent. Het heeft talloze functies om je verkoop perfect en professioneel mee te organiseren. Er zitten vele functies in die het zeer makkelijk maken voor jou en jouw klanten om meer en beter te gaan verkopen.
Je voegt je producten toe en stelt je prijzen en condities over leveren en ophalen in. Dan deel je de B2B-link met je klanten, of nodig ze uit vanuit het handige klantenbeheer. Je krijgt ook een prachtige webshop voor je B2C verkoop. Deze webshop kan je delen op je eigen website en sociale kanalen. Of je gebruikt het als website voor jouw kleinschalige bedrijf.
Calabi is een bestelplatform. Je krijgt een optionele factuur-module die automatisch facturen maakt van de bestellingen. Je kan je huidige tools blijven gebruiken: Calabi koppelt eenvoudig en stuurt de verkoopfacturen door naar jouw boekhoudprogramma.
Niets. Privacy en veiligheid staan centraal.
Bij een Calabi-plan krijgt je gratis een webshop. Om de betalingen veilig en direct naar jouw bankrekening over te maken werken we samen met Mollie. Per transactie betaal je een klein bedrag.
Met Calabi verbeter je verkoop. Reinier van Goutte heeft berekend dat zijn verkoop met bijna 20% is gestegen door de eenvoudige bestelwijze voor zijn klanten. Julie, de boerin van Zilt en Zoet, heeft berekenend dat ze 9 uur per week bespaart door de eenvoudige en automatische administratie.
Ja. Vraag hier een gratis account aan.
Beheer al je bestellingen op één overzichtelijke plek.
Zo maak je lokaal verkopen eenvoudig. Voor jezelf en voor je klanten.